RETUR & OMBYTNING

Du har 30 dages returret, når du handler på www.miniature.dk.

Skal jeg betale for at sende et produkt retur?

Nej, vi betaler for returfragten, såfremt du benytter den vedlagte forudbetalte returlabel. Vi betaler ikke, hvis du selv vælger at benytte et andet fragtselskab til at sende din vare retur.

Sådan returnerer du dine produkter:

  1. Pak dine produkter forsvarligt ind. Vi opfordrer til at genbruge oprindelig indpakning.

 

  1. Udfyld retursedlen, som fulgte med, da du modtog pakken. Vedlæg den returpakken. Husk at skrive dit fulde navn og ordrenummer.

 

  1. Tape returlabelen fast på returpakken og indlever den hos samme transportør som du modtog pakken af. Husk at bede om en kvittering for indlevering samt tracking-nummer på forsendelsen. Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

 

  1. Hvis du vælger at benytte en anden fragtløsning til din retur, står du selv for udgiften til denne, og husk at bede om en kvittering samt tracking-nummer på forsendelsen. Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til vores lager.


Send din returpakke til følgende adresse:

Prime Cargo / MINI A TURE Copenhagen
Profilvej 3
6000 Kolding
Danmark

Når du sender en pakke retur, skal alle produkter returneres ubrugte og i originalstand, og mærkerne må ikke have været fjernet. Hvis de returnerede produkter ikke er i ubrugt og original stand samt med mærker intakt, forbeholder vi os retten til at tilbageholde et passende beløb.

Tilbagebetaling

Når vi har modtaget din returpakke, vil vi lave en tilbagebetaling. Det tager op til 2-3 arbejdsdage (man-fre), før din pakke ankommer og behandles på vores lager. Det kan tage op til 10 bankdage, før pengene er på din konto.

Det er ikke muligt at få refunderingen indbetalt på et andet betalingskort end dét, der blev benyttet til købet af produktet – dette gælder også, selvom produktet er modtaget som gave.

Ombytning

Hvis du ønsker at bytte et produkt til en anden størrelse, farve eller model, bedes du venligst gøre dette ved at placere en ny ordre i vores webshop. Produktet, du ikke ønsker at beholde, bedes du sende retur til vores lager. Benyt den forudbetalte returlabel, der ligger i kassen. 

Reklamation

Opdager du, at et produkt er defekt, bedes du kontakte vores kundeservice inden du sender produktet retur til os. Vores kundeservice vil herefter finde den bedst mulige løsning i netop dit tilfælde.

For at kunne vurdere reklamationen vil du enten skulle sende billeder af produktet som dokumentation eller returnere produktet til os. Dette aftales med kundeservice ved henvendelse.